środa, 12 listopada 2014

Promocja w Rossmannie

Jest to pierwszy post na blogu, więc może na początku wspomnę o czym on będzie. Jak w tytule: DIY, czyli pomysły na rzeczy do zrobienia samemu, różne porady np. jak dbać o włosy, czy co zrobić kiedy guma przyklei się do ubrania. Pojawią się także jakieś ciekawe aktualne promocje. Mam nadzieję, że każdy z was znajdzie tutaj coś fajnego dla siebie, więc już dzisiaj zapraszam do obserwowania bloga. Wiadomo, że komentarze motywują do dalszego działania, więc każdy będzie mnie cieszył.
Chyba wystarczy wstępu więc teraz 1 promocja. Moim zdaniem warta uwagi jest promocja w Rossmannie 1+1, która polega na tym, że jeśli kupisz jakiś kosmetyk do makijażu to 2 (tańszy lub w tej samej cenie) dostaniesz gratis. Ja akurat kupiłam wszystkie, których potrzebowałam przed promocją, ale może wam się przyda. Jeśli skorzystacie to jaki kosmetyk kupicie? :)


7 komentarzy:

  1. masz bardzo ładny nagłówek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wygląd, fajny post, dzięki, że mi przypomniałaś o promocji :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że jest promocja o.O Dzięki za info! :) A co do tematu twojego bloga- fajnie, że będziesz coś takiego prowadziła :) Przydatne informacje są zawsze dobre!
    Świetny nagłówek :)
    Życzę sukcesu i wielu czytelników :)

    PS. Wpadniesz?
    http://zaprzysiezeni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram się do Rossmana :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Co powiesz na wspólną obserwację i komentowanie postów ? Pozdrawiam i zapraszam do siebie jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się wybrać po jakieś nowe kosmetyki a w szczególności cienie do powiek. Może polecasz jakieś ?

    Obserwuję http://dlaniejdlaniego007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam tego i bardzo go lubię :)
      http://www.rossnet.pl/Produkt/Lovely-Smoky-Eyes-cienie-do-powiek-nr-1-2-50-g,332071,1647,5008

      Usuń