wtorek, 30 grudnia 2014

Sposoby na trądzik


Po długiej przerwie dzisiaj post o tym jak pozbyć się trądziku, który jest problemem wielu osób.
  1. Oczyszczanie. Rano i wieczorem myj twarz żelem, mydło wysusza cerę.
  2. Tonizowanie. Najlepiej użyć toniku wzbogaconego w algi, ponieważ dobrze działają one na trądzik.
  3. Nawilżanie.  Używaj kremu nawilżającego na dzień, a na noc odżywczego. Pij 1,5 litra wody dziennie.
  4. Parówka. Do miski wrzuć po jednej torebce rumianku i szałwii, okryj głowę ręcznikiem tak, by para nie uciekała i trzymaj przez 10 minut. 
  5. Inne sposoby to peeling, maseczka (w składzie: ogórecznik lekarski, nagietek, algi morskie i aloes)

1 komentarz:

  1. Kiedy byłam młodsza, moje problemy z trądzikiem były znaczne. Teraz muszę przyznać że jestem zadowolona. Osobiście stosulę kosmetyki z Clearskin , na moją cerę działają znakomicie do tego mam maść od p. Dermatolog którą bardzo sobie chwalę :) Teraz spokojnie mogę zaczesać grzywkę do góry i nie wstydzić się

    zapraszam serdecznie
    http://cozrobisznicniezrobisz.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń